امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

امیــــرعبــــاس*عشق مامان و باباس

سفر طولانی باباحسین

1392/5/9 15:04
نویسنده :
474 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 29/3/92

بیست و دو روزه که بابا حسین رفته ماموریت . خیلی دلمون براش تنگ شده. . شاید ده یا دوازده روز دیگه بابا حسین برگرده.

با اینکه امیرعباس میدونه باباحسین الان تو شهر مکه است و خیلی به خونه خدا نزدیکه اما بازهم براش دعا میکنه که تو کارش موفق باشه و به سلامت برگرده.

خیلی خیلی دلمون برای باباحسین تنگ شده. گاهی براش ایمیل میزنم و یکی دوتا از عکسهای امیرعباس رو میفرستم تا ببینه و حظ کنه. دیروز امیرعباس این نقاشی قشنگ رو برای باباحسین کشیده بود و من هم برای باباش ایمیل کردم تا در بخش فرهنگی هتل مکه به نمایش بذاره.

نقاشی امیرعباس

امیرعباس همچنان کلاس زبانش رو ادامه میده و خیلی پیشرفت کرده. اگرچه به دلیل مشکلش در تمرکز و توجه، ما توقع زیادی ازش نداریم؛ اما به هرحال جای امیدواری وجود داره و دارم میبینم که وضعیتش بهتر میشه. وقتی ازش میپرسم خانم امروز چی یاد داد میگه هیچی یا میگه یادم نیست. ولی وقتی درس همون روز رو به انگلیسی ازش میپرسم کاملا درست جواب میده. این باعث دلگرمی بیشتر ما میشه.

امیرعباس خیلی به موسیقی علاقه داره و استعداد بسیار خوبی هم داره دوست دارم کلاس ارف رو که قبلا رفته بود و توی اون کلاس خیلی هم موفق بود رو الان دوباره ادامه بده.  مطمئنم که موسیقی برای تمرکز و روحیه اش هم خیلی خوبه.

وقتی دورنمای کلی و عمومی زندگی مشترکمون رو تو ذهنم بررسی میکنم میبینم که سرعت گذشت زمان زیاد بوده ولی سرعت پیشرفت و ترقی من زیاد نـبوده.

شاید لازم باشه اراده ام رو تقویت کنم و پشتکار بیشتری به خرج بدم. نمیـدونم باید از کجا شروع کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله
13 مرداد 92 0:39
قند عسل نقاشي هات حرف نداره !!!❤❤❤