امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

امیــــرعبــــاس*عشق مامان و باباس

شش تا هفت ماهگی

1391/1/24 3:58
نویسنده :
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

 

خرگوش شدی

١١/٥/٨٧  امروز روز جهانی شیرمادر بود. خیلی غصه خوردم. همش ته دلم حس میکنم نی نی گرسنه است یا چیزیشه. همش اضطراب بچه را دارم. انگار ناآرامی من باعث شده امیرعباس هم در آغوش من ناآرامی کند. شبها تاصبح بخاطر احتمالی که درمورد ملاج سرش داده اند گریه میکنم و روزها بخاطر شیر نخوردنش بیهوده تلاش میکنم و غصه میخورم.

1/5/87   لعاب برنج، آب سیب، فرنی بدون شیرگاو (با آب ساده) که پس از سرد شدن مقداری پودر شیرخشک بهش اضافه میکنم، سوپ ساده: همه زندگیم شده درست کردن اینها. شیر پاستوریزه اصلا بهت نمیسازه. سوپ را فقط با آبلیمو میخوری. عاشق برنامه کودک هستی. وقتی (گوگوجی) رو نشون میده از خوشحالی خودتو از کرییر پرت میکنی بیرون. عاشق بازی و هیجانی.دلت برای بابایی پرمیکشه. آنقدر بابایی رو دوست داری که وقتی بابا خونه نیست جرئت ندارم اسم بابا رو بیارم یا اگر عکسش رو ببینی چنان گریه میکنی که دیگه نمیتونم آرومت کنم. خیلی کپل و باحال شدی.

وقتی برای گوگوجی ذوق میکردی

23/4/87   دیروز واکسن شش ماهگی نی نی را زدیم. وزنش 7 کیلو و 700 گرم بود. مدتیه که فقط وقتی خوابه خودم بهش شیر میدم و هنگام بیداری از شیشه تغذیه میکنه. گاهی فکرمیکنم حتما این بچه مامانشو دوست نداره که اینجوری میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا حسين
2 خرداد 90 9:49
عشق مادر به فرزند، عشقي است که جز مادر کسي اونو درک نمي کنه، حتي فرزند!
عشقي که خواب و خوراک شب و روز را از مادر مي گيره تا دلبندش آروم و قرار داشته باشه.
به خاطر همه زحماتي که برا امير عباس
به جان خريدي ممنون و سپاسگزارم.
مشغله زياد نگذاشت اون طور که بايد ترا ياري کنم و از اين بابت شرمنده ام.
بهترين ها رو برات آرزو مي کنم.
روزت مبارک .


مسعود
28 آذر 90 19:04
وای چقدر بزرگ شده امیر عباس خدا حفظش کنه.